Telefonist(e) / Helpdesk medewerker

Direct solliciteren
Plan een belafspraak
  • 24-40 uur per week
  • 25 (+5) vakantiedagen
  • Opleidingen via de Academy
  • Marktconform salaris & pensioenregeling

Telefonist(e) / Helpdesk medewerker

  • 24-40 uur per week
  • 25 (+5) vakantiedagen
  • Opleidingen via de Academy
  • Marktconform salaris & pensioenregeling
Direct solliciteren
Plan een belafspraak

Telefonist(e) / Helpdesk medewerker

Wij zijn HearHear. Jong & ambitieus. En van plan het anders te gaan doen. Wat goed is blijft maar we luisteren ook goed naar markt.

HearHear is een kennisbemiddelaar voor tolkdiensten. En wij gaan voor beter. Een beter product. Een beter proces en een betere dienstverlening. Maar ondanks de digitalisering en innovatieve ontwikkelingen gaat ons vak vooral over de juiste communicatie en relatie tussen mensen. HearHear Tolkdiensten is gevestigd in een goed bereikbaar en duurzaam kantoor in het mooie Bunnik.

Functieomschrijving:

Als telefonist(e) / helpdesk medewerker ga je deel uitmaken van een team van enthousiaste collega’s en werk je dagelijks aan het verzorgen van kwalitatief hoogwaardige tolkdiensten. Onze telefonist(e) is feitelijk het visitekaartje van HearHear, het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, cursisten, docenten en tolken.

Je handelt binnenkomende telefoontjes met hulpvragen af op een vriendelijke, constructieve manier. Je beantwoordt vragen van onze klanten, tolken en cursisten en schakelt indien nodig met onze projectmanagers. Dit kunnen vragen zijn over lopende of nieuwe tolkopdrachten, maar ook over de systemen en apps die wij gebruiken om onze tolken en klanten optimaal te bedienen.

Wat houden je werkzaamheden in?

  • Je geeft uitleg aan (nieuwe) klanten hoe zij hun tolkdienst aan kunnen vragen (in het Nederlands en in het Engels);
  • Je biedt eerstelijns hulp bij eenvoudige vragen over onze systemen en apps die tolken en klanten gebruiken en schakelt bij complexe vragen door naar onze tweedelijnssupport (projectmanagers of technische experts);
  • Je neemt telefoontjes aan en behandelt e-mails van docenten, examinatoren en cursisten voor onze tolk- en vertaalopleidingen;
  • Je ontvangt (incidenteel) gasten op ons kantoor en verzorgt de dagelijkse afhandeling van onze post;
  • Je verwerkt tolkdienstaanvragen- of wijzigingen in onze systemen, voert administratieve werkzaamheden uit en ondersteunt in financiële en planmatige activiteiten.

Wat bieden wij jou?

  • Een variabele en zelfstandige baan in een gezellig en informeel team;
  • Persoonlijke en professionele groei door middel van opleidingen en trainingen bij onze Academy;
  • Doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen HearHear;
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken (hybride);
  • Een marktconform salaris met een pensioenregeling;
  • Meer informatie over Werken bij HearHear

Wat vinden wij belangrijk?

  • Een enthousiaste, empathische, positieve en servicegerichte houding;
  • Je bent communicatief vaardig in Nederlands of Engels;
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt relevante werkervaring als telefonist(e), administratief medewerker of receptiemedewerker (pré);
  • Je woont in de omgeving van Utrecht.

Enthousiast? Reageer direct op deze vacature!

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Telefonist(e) / Helpdesk medewerker

    Wij zijn HearHear. Jong & ambitieus. En van plan het anders te gaan doen. Wat goed is blijft maar we luisteren ook goed naar markt.

    HearHear is een kennisbemiddelaar voor tolkdiensten. En wij gaan voor beter. Een beter product. Een beter proces en een betere dienstverlening. Maar ondanks de digitalisering en innovatieve ontwikkelingen gaat ons vak vooral over de juiste communicatie en relatie tussen mensen. HearHear Tolkdiensten is gevestigd in een goed bereikbaar en duurzaam kantoor in het mooie Bunnik.

    Functieomschrijving:

    Als telefonist(e) / helpdesk medewerker ga je deel uitmaken van een team van enthousiaste collega’s en werk je dagelijks aan het verzorgen van kwalitatief hoogwaardige tolkdiensten. Onze telefonist(e) is feitelijk het visitekaartje van HearHear, het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, cursisten, docenten en tolken.

    Je handelt binnenkomende telefoontjes met hulpvragen af op een vriendelijke, constructieve manier. Je beantwoordt vragen van onze klanten, tolken en cursisten en schakelt indien nodig met onze projectmanagers. Dit kunnen vragen zijn over lopende of nieuwe tolkopdrachten, maar ook over de systemen en apps die wij gebruiken om onze tolken en klanten optimaal te bedienen.

    Wat houden je werkzaamheden in?

    • Je geeft uitleg aan (nieuwe) klanten hoe zij hun tolkdienst aan kunnen vragen (in het Nederlands en in het Engels);
    • Je biedt eerstelijns hulp bij eenvoudige vragen over onze systemen en apps die tolken en klanten gebruiken en schakelt bij complexe vragen door naar onze tweedelijnssupport (projectmanagers of technische experts);
    • Je neemt telefoontjes aan en behandelt e-mails van docenten, examinatoren en cursisten voor onze tolk- en vertaalopleidingen;
    • Je ontvangt (incidenteel) gasten op ons kantoor en verzorgt de dagelijkse afhandeling van onze post;
    • Je verwerkt tolkdienstaanvragen- of wijzigingen in onze systemen, voert administratieve werkzaamheden uit en ondersteunt in financiële en planmatige activiteiten.

    Wat bieden wij jou?

    • Een variabele en zelfstandige baan in een gezellig en informeel team;
    • Persoonlijke en professionele groei door middel van opleidingen en trainingen bij onze Academy;
    • Doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen HearHear;
    • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om 5 dagen bij te kopen;
    • Mogelijkheid om deels thuis te werken (hybride);
    • Een marktconform salaris met een pensioenregeling;
    • Meer informatie over Werken bij HearHear

    Wat vinden wij belangrijk?

    • Een enthousiaste, empathische, positieve en servicegerichte houding;
    • Je bent communicatief vaardig in Nederlands of Engels;
    • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar;
    • Je hebt relevante werkervaring als telefonist(e), administratief medewerker of receptiemedewerker (pré);
    • Je woont in de omgeving van Utrecht.

    Enthousiast? Reageer direct op deze vacature!

    Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB.
      Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

      Nieuwsgierig geworden?

      Ben je nieuwsgierig geworden of heb je vragen? Neem contact met ons op en stel al je vragen. We maken graag kennis met je.

      Nieuwsgierig geworden?

      Ben je nieuwsgierig geworden of heb je vragen? Neem contact met ons op en stel al je vragen. We maken graag kennis met je.

      Plan een belafspraak